Een poster van een selectie van de foto's voor Nushuz in Epe.
Lees/kijk verder! =>
Voor de nieuwe schoenen en modeaccessoires winkel van Inge en Harry van Rijssen heb ik afgelopen weekend een aantal tassen en ceintuurs gefotografeerd. Voor de ogenschijnlijk simpele kiekjes heb je toch nog heel wat techniek nodig.
Lees/kijk verder! =>
Afgelopen week maakte ik foto's voor de Rabobank van het door hun gesponsorde tennistoernooi. Anja Wassink maakte een foto van mij aan het werk.
Zelf beperkte ik mij liever tot waar het écht om ging...
Lees/kijk verder! =>
Via Koppel had ik samen met collega Hans van de Vlekkert twee fotoshoots in de studio. Doel was experimenteren voor de workshops die we verderop in het jaar willen gaan geven.
Lees/kijk verder! =>