Tijdens de boekenmarkt van Vaasaqua...
De boekenmarkt van Vaasaqua is een jaarlijks evenement waar zo'n 40.000 mensen op af komen. Dit jaar waren wij er ook met een dubbel kraam. Er trok een bonte stoet van personen voorbij.
Bij mijn moeder kon je boekengraaien ten behoeve van onze jongens in Hongarije (de collega's vonden het niet leuk dat wij zoveel goede boeken voor slechts één euro per stuk verkochten).
De kraam met de betere boeken (daar was vanwege de lage prijzen bij 'de buurvrouw' veel minder belangstelling voor).