geen boeken meer op de stoep...
Wat een waardeloze zomer was het. Dit betekende dat ik amper boeken op mijn stoep kwijt kon. De kratten stonden de helft van de tijd in de weg in de studeerkamer. Omdat het voorlopig niet beter wordt, heb ik de restanten van de boeken naar Stilema gebracht en de tafels en kratten in de schuur opgeborgen. Wat mij betreft is het mooi geweest. Punt er achter. Geen boeken meer op de stoep! Nu niet en ook in de toekomst niet. Afgelopen!
Dus geniet nog maar even van deze foto
Dit beeld komt nooit meer terug.