De laatste steen

Jongerenontmoetingspunt weggehaald...



Vanwege de nieuwbouw van het Streekarchief (naast het gemeentehuis in Epe) is het jongerenontmoetingspunt (het blauwe huisje) afgebroken.

De JOP komt na de bouwwerkzaamheden niet meer terug op deze exacte locatie. In het kader van het Jongerenbeleid bekijkt B&W hoe de gemeente in de toekomst omgaat met jongerenontmoetingspunten.

De hangplek in volle glorie (juni 2006)

© Harold Makaske 8 oktober 20072045 - Hoofdstuk: 10. Epe