Laten we Vaassen verkopen

bijvoorbeeld aan Apeldoorn...

Jan Stenvert schreef deze week in De Stentor een interessant stukje over de controverse tussen Epe en Vaassen. Hij vroeg zich af waarom Vaassenaren zo allergisch reageren op ontwikkelingen vanuit Epe.

In de krant van vandaag staan weer een stel gefrustreerde Vaassenaren die reageren op het plan om de verloedering in het centrum van Epe aan te pakken. Ik weet niet wat het is met Vaassenaren maar laat ze lekker stikken in hun minderwaardigheidsgevoel en misplaatst gevoel van achterstelling. Laten we die plaats maar gewoon verkopen aan Apeldoorn. Kunnen ze daar fijn lopen klagen.

© Harold Makaske 2 november 20071927 - Hoofdstuk: 10. Epe