Epe staat niet helemaal alleen in het "gekluns"

Nog geen jaar na de opening moet in Epe de Eper Gemeentewoning alweer op de schop. De zaal wordt aangepast omdat die feitelijk in de huidige staat onbruikbaar is. Daarnaast moet een repetitieruimte van Mamuze geïsoleerd worden vanwege geluidsoverlast. Dat zijn van die zaken waar je natuurlijk helemaal niet aan denkt als je een multifunctioneel gemeenschapshuis bouwt. Maar goed... Epe is staat niet alleen.

20100716-122-01.gif

© Harold Makaske 17 juli 20101627 - Hoofdstuk: 10. Epe