Poema gevonden

in Epe...

Toch even breaking news, want ineens was hij daar... de poema. Het was te verwachten want wat heeft een poema nou te zoeken in Ede of Apeldoorn? Epe is dan een veel natuurlijkere omgeving.

Eindelijk dook hij op. Ik had niet verwacht dat ik hem zo dicht bij huis zou treffen. Om geen heksenjacht te krijgen en mens en dier niet in gevaar te brengen, geef ik niet de exacte locatie op (ik zit niet te wachten op een ex-fakir in een camper op de oprit).

Voor de wetenschap heb ik kunnen vaststellen dat het om een mannetje gaat.


Helaas sloopt het angstige dier snel weg en kon ik verder geen duidelijkere foto maken...


Het bewijs lijkt mij geleverd... de poema bestaat en hij is helemaal niet zwart!

© Harold Makaske 29 juni 20052417 - Hoofdstuk: 10. Epe