in het park...
In het Dr. Loefpark - waar eens per jaar het wereldberoemde popfestival E-pop plaats vindt - zat vandaag een jongen eenzaam zonder publiek op zijn gitaar te spelen. Ik sluit niet uit dat de valse gitaar en het nog valsere spel van de gitarist de reden is dat hij op straat is beland. Hoe dan ook... maak kennis met Orro Massimiliano uit Italië.
Wat hem in Epe brengt en wat hij in dit troosteloze park zoekt, kon hij niet vertellen want hij spreekt uitsluitend Italiaans.
Nou Massimiliano... veel succes in het hart van de mondiale popwereld...
CIAU!