Onze Pim in Epe

Cultuur of politiek...

En zo komt het dan toch nog goed met het culturele leven in Epe. We hoeven niet eens te wachten op de verbouwde Eper Gemeente Woning.

Op woensdag 8 februari speelt helmert woudenberg het stuk Fortuyn in de aula van de RSG. Meer informatie over het stuk vind je hier.

Kaarten (á 12 euro) zijn verkrijgbaar bij het VVV.

Dus allemaal kaarten halen... zo heeft Pim het gewild!

© Harold Makaske 15 januari 20072114 - Hoofdstuk: 10. Epe