Een beetje woei

in Epe...

Het waait een beetje en dan moet je je hoedje wel goed vasthouden.



Een paraplu helpt dan ook niet erg...


En autorijden is ook niet erg aan te bevelen (Polweg Epe)...



Deze foto is toch echt door mij gemaakt, al staat er een verkeerde naamsvermelding op de voorkant van De Stentor

De bestuurder (rechts) realiseert dat hij veel geluk heeft gehad.

© Harold Makaske 18 januari 20071942 - Hoofdstuk: 10. Epe