Een nieuw jaar...

een nieuwe rubriek...

Tijd voor wat nieuws op het weblog. Daarom vanaf heden de rubriek ´op straat belicht´. Met onregelmatige regelmaat zal ik een foto laten zien van mensen en situaties die ik op straat tegenkom. Waar ik ben en waar een straat is, is er de mogelijkheid om een plaatje te maken. Het zullen dus zeker niet alleen foto´s zijn uit Epe.

© Harold Makaske 9 januari 20072054 - Hoofdstuk: 11. Op straat belicht