Voor wie er geen genoeg van kan krijgen (ik in ieder geval niet... wat een feest om naar dit gewroet te mogen kijken):
Deze foto's zijn met de telelens genomen. Gemaakt op 800 iso, daarom wel leuk voor het Internet, maar niet echt geschikt om af te drukken want dat wordt te korrelig.