tussen de dieren...
Wat een heerlijk weer vandaag, daarom zoals veel anderen de natuur in geweest (overigens slechts één persoon op steenworp afstand gezien).
Op weg naar De Dellen zag ik vlak buiten de bebouwde kom op een groenstrook tussen twee wegen in twee reeën lopen (één had last van lensvrees).
Vervolgens 'struikelde' ik in De Dellen bijna over deze
reuzachtige bosmuis. Let op de harde schillen waar de beukenootjes in zaten, die geven mooi de verhouding aan. Het lijf van het beestje was niet langer dan een centimeter of vier.
En tot slot toch nog gezien waar ik voor kwam: de boommarter in haar nest. De vraag was... wie kijkt naar wie?