van jonge marters...
De jonge marters in Wapenveld maken het steeds bonter. Ze zijn niet te beroerd om op hun 'balkon' te poseren voor de camera die slechts een meter of vijf van ze vandaan staat (de foto's zijn 100%, dus niet gesneden).
Het balkon
Even poseren
Als broertje of zusje mag poseren, wil ik ook
Grote klauwen
Op de uitkijk
Ik durf al bijna het dak op
Wat is dat nou voor beest (kijkt naar de huiskat die voorbij loopt)
Is dat beest eet- of speelbaar?
Krijg ik nu weer een beetje privacy?
Hoezo... de boommarter is een schuw dier?
Zie ook:
de eerste reportage over dit nest.
de derde reportage over dit nest.