|
|
Zaterdag Epop
kom in mijn woonkamer...
Zaterdag is er weer Epop. Met een brede line up moet er voor velen wel iets leuks te horen zijn. Ik ga er dit jaar niet naartoe voor de muziek maar ben er met mijn fototoestel en een tent. Graag nodig ik je uit aan te schuiven in mijn Epop woonkamer om je door mij op de foto te laten zetten.
Volgende week de foto´s hier online!
De woonkamer komt te stand in samenwerking met Nico Fernhout. Zijn curiosa en tweedehands decoratiehandel aan de Hoofdstraat levert een groot deel van de inventaris!
© Harold Makaske 28 augustus 20071828 -
Hoofdstuk: 5. Losse gedachten
|