Ik zoek modellen m/v...
Voor het realiseren van losse ideeën ben ik ook altijd op zoek naar mensen (m/v) die het leuk vinden om voor de camera te staan. Wil je een keer een fotosessie doen? Schroom niet om
contact op te nemen. Het kost je niets en uiteraard krijg je zelf de foto´s van die sessie op cd. Als de foto´s bovendien commercieel worden gebruikt, deel je mee in de opbrengst!
Ik heb overigens geen studio en werk uitsluitend op locatie. De reden daarvoor is dat ik gladde studiofoto´s onnatuurlijk vind. De mens komt in mijn visie het beste tot zijn recht op een locatie die bij hem of haar past.