het vervolg...
Helaas lijkt het erop de dat Mark Rutte de VVD ook via de achterdeur mag verlaten. Op zich is het ook wel logisch. Het is onmogelijk een nieuwe start te maken met een partijleider die zoveel over zich heen heeft gekregen. Dan wordt het geen nieuwe start, maar een doormodder scenario.
Vorig jaar schreef ik al dat de kans groot is dat Henk Kamp waarschijnlijk de nieuwe partijleider gaat worden. Aanstaande dinsdag zal dat wel gaan gebeuren, verwacht ik.
Het wordt een leuke partijraad morgen. Ik ben benieuwd of de VVD ook een nieuwe voorzitter mag kiezen. Als dat gebeurt dan nemen binnen een week twee heren afscheid waar ik in de jaren tachtig actief was in de JOVD.
Het ruimt lekker op in de gezelligste liberale partij van Nederland