brief van multinationals...
Dat zijn de dames en heren die massaal mensen op straat zetten, ouderen niet aannemen omdat die te duur zijn en hun zakken vullen met aandelen en optieregelingen.
Met pek en veren het land uit wat mij betreft. Voor deze lui zijn er legio anderen die het net zo goed kunnen en ´iets´ socialer zijn. Deze kaste plaatst zichzelf met zulke brieven volstrekt buiten de discussie en maakt zichzelf volkomen ongeloofwaardig. Zouden ze zich geen moment realiseren hoe het personeel in hun bedrijven - die jaar op jaar worden aangespoord om opnieuw lonen te matigen - over zo´n actie denkt? Waarschijnlijk niet, want dat kan ze ook helemaal niets schelen.