onvoorstelbaar geneuzel in Amsterdam...
Lees even dit bericht.
Ja, ja... welkom in de 21e eeuw. Welke idioot verzint er zo´n "compromis"? Mochten de straatcoaches - lees verkapte ambtenaren - voor die tijd vrouwen dan wel respectloos behandelen? In wat voor wereld leven we onderhand?
En dan vinden ze het bij de PvdA raar dat de achterban wegloopt naar Wilders en Verdonk?