J.J. Voskuil overleden...
Net verschijnt het bericht op Teletekst dat J.J. Voskuil is overleden. Een tragisch bericht, want hij staat met stip bovenaan mijn lijst met favoriete schrijvers. De cyclus Het Bureau zijn de beste boeken die ik tot op heden heb gelezen. In 2003 had ik Voskuil ruim een half uur aan de telefoon. Een verslag daarvan staat
hier.