Veteranendag

Parkeren op de stoep...

Gisteren waren we in Apeldoorn en daar stond een auto prominent op de stoep geparkeerd. De eigenaar was nergens te bekennen. Onder het raam zat dit briefje met een curieus excuus en contradictio in terminis. In het weekend van de veteranendag zal de politie er wel niet zo moeilijk over doen.


(foto gemaakt met mijn telefoon. Kwaliteit van de foto is gelijk aan de kwaliteit van de Nokia 6230i: waardeloos)

© Harold Makaske 28 juni 20081653 - Hoofdstuk: 5. Losse gedachten