Beleggingsadvies

mailtje van de beleggingsadviseur...

Geachte belegger,

Wanneer je in januari 2006 voor ¤ 1.000,-- aandelen hebt gekocht van KPN, heb je vandaag nog ¤ 45,--

Wanneer je in januari 2006 voor ¤ 1.000,-- aandelen hebt gekocht van Versatel, heb je vandaag nog ¤ 36,--

Wanneer je in januari 2006 voor ¤ 1.000,-- aandelen hebt gekocht van UPC heb je vandaag nog ¤ 18,--

Wanneer je in januari 2006 voor ¤ 1.000,-- aandelen hebt gekocht van Ahold, heb je vandaag nog ¤ 100,--

Wanneer je echter verleden jaar voor ¤ 1.000,-- volle kratten bier hebt gekocht en alles verzopen hebt, heb je vandaag nog statiegeld ter waarde van ¤ 390,--

dus : de hele dag in de luie stoel naar de TV kijken, met een flesje bier in je hand levert het meeste op !

Holadijee,...........proost !!!!

Uw beleggingsadviseur !

(Om misverstanden te voorkomen. Deze tekst ontving ik per mail. Normaal plaats ik geen onzin die eindeloos over het net schiet, maar dit vond ik tegen de achtergrond van de actualiteiten wel erg geestig. Zelf heb ik én geen aandelen én drink ik geen bier... dus rijk word ik nooit).

© Harold Makaske 6 oktober 20081489 - Hoofdstuk: 5. Losse gedachten