Minister Ter Horst in de fout

tijdens interview met Fons de Poel...

Gisteravond zag ik een voor mij het nieuwe interviewprogramma Zondagavond laat van Fons de Poel. Daarin interviewde hij minister Guusje ter Horst op de achterbank van haar dienstauto (of iets wat daarvoor door moet gaan).

Tot mijn verbazing droegen noch De Poel noch Ter Horst tijdens de hele rit een autogordel. En dat terwijl het gesprek uitgebreid ging over het naleven van regels.



Een beginnersfout. Op zulke details horen de voorlichter én programmamaker toe te zien. Het geeft te denken of de minister in haar dagelijks leven wél haar gordel draagt op de achterbank.

Lijkt me de duidelijke zaak. Verkeersofficier Koos Spee stuur de rekeningen (vergeet de administratiekosten niet) maar naar het ministerie van Binnenlandse Zaken en de KRO.

Zie hier uitzending gemist.


PS... ook Mario Been en Liesbeth List droegen geen gordel in de eerdere uitzendingen. Goed voor de staatskas...


Update: even de server testen. Geenstijl.nl heeft dit bericht opgepikt en linkt nu door naar mijn site. Kijken of de server zoveel traffic aankan.

© Harold Makaske 19 januari 200914326 - Hoofdstuk: 5. Losse gedachten