Doe nog eens een bonus

ABN-AMRO keert dubbele bonus uit aan managers...

Ach ja... kredietcrisis? Gered door de overheid? Slechte resultaten? Who cares...



Neen... kijk dan in het paradijs van de vrije markt. Daar wordt tenminste hard ingegrepen door Obama


Daar kan Wouter Bos nog wat van leren!

© Harold Makaske 5 februari 20091456 - Hoofdstuk: 5. Losse gedachten