|
|
Einde aan het gezeik in Vaassen?
openbaar toilet illegaal...
De kogel is door het openbaar toilet. De Raad van State heeft uitgesproken dat het openbaar toilet in Vaassen in strijd met het bestemmingsplan is. Na veel onvrede bij omwonende en ondernemers, vernieling door vuurwerk en verstopping als gevolg van de vorst kan de gemeente niets anders dan het geval weghalen. En daarmee wordt 60.000 euro gemeenschapsgeld doorgespoeld (exclusief de 26.500 euro nog bij op dat het kostte om de vuurwerkschade te herstellen). Daarom wil de gemeente nog niet zeggen wat ze nu gaan doen met deze poepdoos.
Wellicht is het een idee om het ding in het Loeffpark te zetten. Dan kan het dienst doen bij evenementen. Maar ja... dat mag natuurlijk niet van Nieuwe Lijn, want het is hun Vaassense piespaleis en daar moet Epe natuurlijk vanaf blijven.
© Harold Makaske 5 februari 20091452 -
Hoofdstuk: 5. Losse gedachten
|