Rabobank NOV Jeugd Tennis Toer 2011

Afgelopen week maakte ik foto's voor de Rabobank van het door hun gesponsorde tennistoernooi. Anja Wassink maakte een foto van mij aan het werk.
20110703-6833-358980.jpg

Zelf beperkte ik mij liever tot waar het écht om ging...

20110703-9I0X4312.jpg

20110703-9I0X4567.jpg

20110703-9I0X4010.jpg

20110703-9I0X4941.jpg

20110703-9I0X5100.jpg

20110703-9I0X5368.jpg

20110703-9I0X5182.jpg

En dit was dus de opdrachtgever
20110703-9I0X4484.jpg

Voor meer foto's van mij van dit evenement: klik hier (het kan zijn dat de foto's nog niet zijn geplaatst)


Wat ik mij wel afvraag... Ik had toch echt mijn zondagse polo aan, maar als ik de site van tv Epe zie, twijfel ik of ze die goed genoeg vonden :-)
20110703-polo.jpg

© Harold Makaske 4 juli 20111336 - Hoofdstuk: 5. Losse gedachten