Kerntaak van de overheid

consequent beleid...

Wil de VVD niets liever dan de overheid helemaal uitkleden. Taken die tot voor kort kerntaken van de overheid waren, worden in rap tempo de vrije markt op geslingerd. Terwijl het museumplein vol staat met artsen, verpleegkundigen, fysiotherapeuten en apothekers om daar te protesteren tegen de onzinnige marktwerking in zorg, lees ik dit voorstel van VVD-Tweede Kamerlid Szolt Szabo. Wat een geweldig, fantastisch, onmisbaar intiatief...



Hhad ik al geschreven dat het voorstel geweldig, fantastisch en vooral onmisbaar is? Over consequent beleid gesproken...

© Harold Makaske 6 juni 20052201 - Hoofdstuk: 5. Losse gedachten