Bizarre brief

van de coalitiepartijen...

Terwijl er op het ministerie van Volksgezondheid druk wordt onderhandeld over een oplossing in het conflict tussen huisartsen en verzekeraars, vinden de coalitiepartijen het nodig om een ingezonden brief in De Volkskrant te zetten waarin ze de huisartsen betichten van zakkenvullerij.

De huisartsen zijn terecht woedend. De onderhandelaar kan terug in de kast en het wachten is op nieuwe acties van de huisartsen... laat me raden: die worden natuurlijk sterk veroordeeld door diezelfde politici.

Ja, die hebben heel goed in de gaten hoe je een langslepend conflict op een goede manier tot een oplossing brengt! Wat een stelletje leeghoofden...


© Harold Makaske 15 juni 20052143 - Hoofdstuk: 5. Losse gedachten