Vakantie

voor het weblog...

Lieve beeldbuislezers... dit weblog is de komende weken met vakantie. Wellicht dat er zo nu en dan een foto wordt geplaatst, maar spannende verhalen zijn bij deze temperaturen niet te verwachten. Mocht er écht iets onweerstaanbaar interessants gebeuren dan zal ik mij vanuit de tuin richting het toetsenbord slepen.

© Harold Makaske 27 juni 20052155 - Hoofdstuk: 5. Losse gedachten