|
|
Terug
uit zomerslaap...
Niet weggeweest en toch in zomerslaap. Maar nu is het weblog weer ontwaakt. Er staat weer van alles op stapel. Onder andere een serie verhalen met foto's over het campingleven rondom Epe. Morgen eerst de stacaravanners.
© Harold Makaske 20 juli 20052244 -
Hoofdstuk: 5. Losse gedachten
|