Hij mag af Jan Peter...
Vandaag zag ik bij Albert Heijn een doosje staan met deze opruiming... Ik mocht helaas in de winkel niet fotograferen omdat de bedrijfsleider wel begreep dat het 'een beetje' bizarre uitverkoop is. Maar ja... ik mag natuurlijk wel zo'n gaaf ex-hype artikel kopen en dan thuis fotograferen...
De plastic hype is blijkbaar weer voorbij. We kunnen weer normaal doen: elkaar fijn beledigen en natuurlijk elkaar fysiek te lijf.
Gelukkig maar! Laten we in deze snelle tijden nou toch echt de goede dingen uit de betere oude tijd behouden. Dan kunnen we in ieder geval weer een gelukzalig rustmoment vinden tijdens de stille tochten; het wij gevoel vasthouden tijden het klappen als er lijkwagens langsrijden en ons opwinden over nutteloze campagnes van postbus 51 en SIRE.
Voor wie nog zo'n gaaf ex-hype bandje wil hebben... stuur mij een mailtje met naam en adres en de eerste die reageert, krijgt het bandje gratis en voor niets in de bus.