Hebben wij uw portemonnee

ooit de verkeerde kant opgestuurd???

De tijd dat de ANWB een gezellige vereniging was, ligt al jaren achter ons. Achter de vrolijke en soms nostalgische advertentiecampagnes gaat een grote commerciële op winstmaken beluste moloch schuil.

Het nieuws van vandaag - dat zo'n 10% van de leden zich dubbel hebben verzekerd voor de wegenwachthulp en dat de ANWB dit het liefst op alle mogelijke manieren verbergt - verbaast mij dan ook niets.

© Harold Makaske 30 augustus 20052407 - Hoofdstuk: 5. Losse gedachten