Wie wat bewaard...
Vorige week was ik op zoek naar enkele officiële papieren en in die map kwam ik ook dit kaartje tegen.
Dit is het kaartje dat ik kreeg toen ik in vandaag precies 18 jaar geleden ging solliciteren bij het Kamerlid Broos van Erp. Op het moment dat ik werd gevraagd om te solliciteren, had ik geen idee wie 'Broos van Erp' was. Ik keek in
Wie is wie in de Tweede Kamer, maar kon niets vinden onder de B. Broos bleek geen dubbele achternaam te zijn, maar de voornaam van een echte katholieke banketbakker. Op 1 oktober ben ik bij hem aan het werk gegaan en pas eind februari 2003 verliet ik politiek Den Haag.