Privatiseringen in het nieuws

Aandacht in de pers...

Wie dit weblog een beetje volgt, weet dat ik grote bedenkingen heb bij de uitverkoop van publieke diensten aan de vrije markt op een manier waardoor de overheid de zeggenschap geheel kwijtraakt. Gisteravond was ik dan ook verheugd over deze reportage van Netwerk. De moeite waard om even te kijken!

© Harold Makaske 4 oktober 20052459 - Hoofdstuk: 5. Losse gedachten