Topinkomens

en het einde van de regelgeving...

Het CDA is tegen het wettelijk beperken van topinkomens in de semi-publieke sector. De belangrijkste reden daarvoor is volgens een teletekstbericht "dat dergelijke regeling alleen maar ontduiking uitlokt."

Ik ben heel benieuwd wanneer de CDA-fractie het land in trekt om de verkeersborden die de maximumsnelheid aangeven te verwijderen. Daarvan blijkt toch dagelijks dat ze op massale schaal ontduiking uitlokken?

Stom... dat had ik natuurlijk direct moeten begrijpen, dat ze dat niet gaan doen... Die bekeuringen zijn hard nodig om hun salarissen, de subsidies aan de partij én die gewraakte topinkomens te financieren.

Bron:

© Harold Makaske 7 oktober 20052286 - Hoofdstuk: 5. Losse gedachten