Politiek opportunisme

Weer een stukje bij de kloof...

Tja, wat moet je hier als kiezer nou toch weer van denken...



En dan blijven de politici maar roepen dat de burgers niet zo negatief over de politiek moeten denken. Gisteravond zei de minister van kruisraketten, Henk Kamp, nog in NOVA politiek dat de democratie een zeer serieuze aangelegenheid is. Ja Henk je hebt vast wel gelijk, maar waarom merken de burgers daar zo weinig van?

© Harold Makaske 12 november 20052524 - Hoofdstuk: 5. Losse gedachten