helpen kinderen in Ghana...
Een dorpsgenoot vroeg mij aandacht te besteden aan de website van de Stichting Inchaban. Hoewel ik niets te maken heb met dit goede doel vind ik dat jullie daar toch maar eens moeten kijken. De Stichting helpt bij het realiseren van onderwijs en medische hulp in Ghana.
Dus even snel
HIER KLIKKEN met z'n allen en eventueel steunen als dit doel je aanspreekt!