Melding van overreden boommarter...
Vandaag treurig nieuws in mijn mailbox. Iemand uit Wapenveld meldde dat er een dode boommarter is gevonden. Volgens de mevrouw zou het gaan om Stipje: één van de jonge boommarters die ik vorig jaar uitgebreid
documenteerde.
Ieder aangereden dier is ellendig, maar dit zou wel heel vervelend zijn.