|
|
En weer belastinggeld verspild
Kabinet negeert aanbevelingen denktank...
Het kabinet gaat niets doen met de aanbevelingen van de Nationale Conventie. Deze club - ingesteld door ex-minister Pechtold - boog zich over de vraag hoe het vertrouwen van de burgers in de politiek is te herstellen.
Premier Balkenende liet weten dat het kabinet geen standpunt zal innemen over de aanbevelingen. Dat is dus synoniem voor "we kieperen het onderin de diepste la op het grootste departement."
Ja, dit kabinet doet er alles aan om het vertrouwen van de burgers in de politiek te herstellen!
© Harold Makaske 25 augustus 20062177 -
Hoofdstuk: 5. Losse gedachten
|