To be or not to be...
Vroeg Van Mierlo zich gisteren nog serieus af of D
66 bestaansrecht heeft. Vanacht heeft hij blijkbaar goed geslapen en roept dat leven is voor D
66.
Je kunt veel van die partij zeggen maar het zijn en blijven consequente draaikonten.