Weblogwijsheid voor beginners...
In een artikel over jaarlijks toenemende foeilijke kerstkitsch schreef Henk van Kessel de wijze woorden:
"Naarmate de mensen minder arm worden, worden ze steeds armoeiiger."
Voor mij is dit wel het dieptepunt van lelijkheid. Woon je in Tongeren in het bos zet je dit voor je deur...