uit Amerika...
Een klein berichtje op de wetenschapspagina van de De Volkskrant.
In de VS is eenderde van de honden te zwaar. Vijf procent is veel te zwaar. Dat kan natuurlijk niet dus heeft Pfizer een afslankpil voor honden ontwikkeld. De pil Slentrol remt de eetlust en de vet-absorptie.
Het gaat echt te goed in deze wereld.
Update
Het kan nog gekker:
klik hier