maar blijft het antwoord schuldig...
GroenLinks heeft sinds enkele weken een ' vraag het Femke' tool op de site staan. Je tikt een vraag in en Femke Halsema geeft het antwoord of laat het antwoord geven door een woordvoerder van de fractie. Leuk, maar nog leuker was het als je vragen stelde over het financieringstekort, de schatkist, overheidsfinanciën of begrotingstekort. Dan antwoordde ze: "ik begrijp niet precies wat je bedoelt."
Tja... dat leverde natuurlijk hilarische reacties op bij de andere partijen. Daarom is die tekst nu aangepast in: "kun je die vraag misschien in andere bewoordingen stellen." Het blijft koren op de molen van de andere partijen dat het antwoord er op geen enkele manier uitkomt.
Wil je Femke ook aan een kruisverhoor onderwerpen?
klik hier!
UPDATE
Ze blijkt toch nog steeds niet helemaal te begrijpen wat ik bedoel als ik bovenstaande trefwoorden intik.