Sentiment

uit de jaren zeventig...

Tijdens de week van de jaren zeventig van Radio 2 hoorde ik de single Rendevous 6.02 van de band UK. Een lang vergeten nummer uit de krochten van de symphonische muziek. Zonder me te bedenken heb ik het betreffende album uit de VS laten komen (in Nederland merkwaardig genoeg moeilijk verkrijgbaar).

Gisteren lag het pakketje van Amazon op de mat. Wat is het toch geweldig die bands met analoge keyboards. Na gedane arbeid (Gerrit bedankt!) kan de kachel weer roken bij geweldige muziek. Heerlijk!

© Harold Makaske 10 mei 20071977 - Hoofdstuk: 1. Belevenissen