Soms, heel soms zijn de banken nog niet zo slecht...
De Postbank heeft een actie om helemaal voor nul,nul eurocentjes je eigen giropas te ontwerpen. Dat laat ik natuurlijk niet lopen.
Ik heb Bram even laten poseren en dit is het ontwerp geworden.
Heb je ook een girorekening en wil je ook een eigen pas?
Klik dan
hier. Tot 1 december is het gratis.