Aan de weg timmeren

met dit weblog...

Omdat dit weblog toch maar eens iets beter bezocht moet worden (zie de: Webalizer stats) heb ik in Yogyakarta een passend nummerbord laten maken.



Nu maar hopen dat de politie en de gelddragers van de wegenbelasting het ook goed vinden...

© Harold Makaske 25 januari 20062532 - Hoofdstuk: 1. Belevenissen