met dit weblog...
Omdat dit weblog toch maar eens iets beter bezocht moet worden (zie de:
Webalizer stats) heb ik in Yogyakarta een passend nummerbord laten maken.
Nu maar hopen dat de politie en de gelddragers van de wegenbelasting het ook goed vinden...