Bram en Quiby op de plaat...
Vandaag had ik tijdens de wandeling in het bos mijn fototoestel maar weer eens meegenomen om een paar snapshots van de honden te maken.
Mevrouw Kwiebus gaat er maar eens mooi voor zitten.
Maar daarna ook weer snel rennen en ravotten.
Bram scharrelt lekker rond.
Buurmans gras is altijd groener.
En oh oh oh wat zijn kleine hondjes toch leuk (dat het een reu is, is dan helemaal niet belangrijk).