Je blijft je verbazen over die Vizsla's

Vandaag was het wasdag voor de dekens en kussenslopen van de honden. Tot voor kort stopten we ze in de wasmachine en vervolgens in de droger. Fluitje van een cent zonder dat je daar naar om hoefde te kijken of dat iemand hier in huis daar aandacht aan besteedde. Die tijd lijkt echter voorbij te zijn.

Hé daar ruikt het lekker in de wasdroger...
20101008-9I0X7891.jpg

Met zo'n natte deken kun je lekker je kop wassen
20101008-9I0X7895.jpg

Dus jij vindt dit geen normaal gedrag voor een hond?
20101008-9I0X7899.jpg

Who cares!!!
20101008-9I0X7901.jpg

Die gekke hond loopt ook demonstratief met zijn kop langs de natte dat was aan de droogmolen hangt. Zou dit soms een Duitse gewoonte zijn ofzo?

© Harold Makaske 8 oktober 20101473 - Hoofdstuk: 7. Beestenboel