Op 7 november rond half vier 's middags overleed onze 'Moosie'. Haar laatste minuten lag ze rustig tussen ons in. De leegte die ze achter heeft gelaten is onbeschrijfelijk en het verdriet enorm. Ruim tien jaar deelden wij lief en leed met de woefert die wij beschouwden als een volwaardig gezinslid.
Binnenkort komt hier een beschrijving van het leven van 'de zwartjas' bij ons. Hieronder alvast een foto-impressie...