Cirque du Soleil

in Epe

Afgelopen zaterdag zijn we naar Cirque du Soleil in Rotterdam geweest. De bedoeling was dat Bram gezellig bij de buren op visite zou gaan, maar dat vond hij volstrekt oninteressant en wurmde zich onder het mom van 'oost west eigen tuin best' door de heg terug naar huis.

Maar de enthousiaste verhalen hebben hem blijkbaar wel aangegrepen. Waarschijnlijk vanuit de angst dat we hem weer een dag alleen laten, heeft hij vanavond laten zien dat we helemaal niet naar Rotterdam hoeven om acrobatiek te zien. Maar waarom hij mij nou moest betrekken in zijn act is mij nog steeds niet duidelijk.




© Harold Makaske 20 juni 20052715 - Hoofdstuk: 7. Beestenboel